Prawa Pacjenta

VivaMed

W NZOZ VIVAMED przestrzegane są Prawa Pacjenta. 
Prawa Pacjenta wywieszone są na tablicy ogłoszeń w miejscu powszechnie dostępnym przy rejestracji. Na każde życzenie Pacjenta udostępniamy do wglądu cały tekst Ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2012 roku, POZ.159). Dzięki powyższemu dostęp do nich jest łatwy i nieograniczony.

Usatwa o prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta

Szczegółowych informacji o prawach Pacjenta udziela:

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46, 
01 - 171 Warszawa
Oficjalna strona Rzecznika Praw Pacjenta: www.bpp.gov.pl

Bezpłatna infolinia dla telefonów stacjonarnych i komórkowych: 800-190-590   (pn. - pt. w godz. 9.00 - 21.00)

Sekretariat:
tel.: (22) 532 - 82 - 50
fax.: (22) 532 - 82 - 30
e-mail: sekretariat@bpp.gov.pl

Przyjęcia interesantów w Biurze
Poniedziałek - piątek w godzinach od 9.00 do 15.00

NEWSLETTER

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z naszymi ofertami.

+ 48 22 679 28 83 + 48 608 809 146

VivaMed

Napisz do nas:

Dziękujemy.

Twoja wiadomość została wysłana.